TopUp Jouw Game! TopUp Jouw Game!
Code direct in je mail Code direct in je mail
Beste kortingsprogramma! Beste kortingsprogramma!

FAQ

Algemeen

Hoe werkt tegoed kopen bij The Topup Store?


Op de websie kan je jouw favoriete cadeaukaart(en) toevoegen aan jouw winkelmandje. Nadat je een product hebt gekozen dien je deze te betalen d.m.v. een van de aangeboden betalingsmethoden af te ronden. Omdat het een digitale betaling betreft wordt het direct verwerkt. Na ontvangst van deze betaling wordt jouw code op het scherm getoond én je krijgt de code per e-mail toegezonden.


Wat kan ik met een cadeaukaart?

Veel! Afhankelijk van welke cadeaukaart je kiest, kan je deze gebruiken als aanvulling op je digitale portemonnee, er extra content mee halen, of eindeloos online gamen met je vrienden met een online abonnement. Per product staat er aangegeven wat je hiermee kunt doen. Kijk snel welk product het beste bij jou past! 

Kan ik mijn cadeaukaart overal voor gebruiken?

Nee, cadeaukaarten komen in vele soorten en maten. Met de een sluit je een abonnement af, terwijl je met de ander simpelweg wat geld toevoegt aan jouw digitale portemonnee. Per product geven we aan waarvoor je deze kunt gebruiken.

Kan ik mijn product in elk land gebruiken?

Dat verschilt. Sommige producten zijn in meerdere landen te gebruiken, terwijl andere producten juist landsgebonden zijn. Om er zeker van te zijn dat je een product koopt dat in jouw land werkt, koop je deze via The Topup Store website die bij jouw thuisland hoort.  

Hoelang duurt het voordat ik mijn cadeaukaart ontvang?

Nadat je bestelling is afgerond sturen wij jou de code direct per e-mail toe. Normaal gesproken zou je deze binnen 30 seconden binnen moeten hebben. In sommige gevallen kan dit een paar minuten duren. Mocht je na een uur nog geen e-mail ontvangen hebben, dan raden wij je aan contact met ons op te nemen.

Heb ik een account nodig om bij The Topup Store een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om jouw favoriete cadeaukaarten bij ons te bestellen, maar het heeft wel enorm veel voordelen! Je neemt zo automatisch deel aan ons gratis loyaliteitsprogramma en kunt in het vervolg veel sneller orders plaatsen. 

Welke betalingsmethoden accepteert The Topup Store?

Bij The Topup Store kun je momenteel met de volgende betalingsmethoden betalen:

  • iDEAL
  • VISA
  • MasterCard
  • Bancontact
  • Apple Pay

Ontbreekt jouw favoriete betaalmethode? Stuur ons een berichtje en we doen ons best om deze toe te voegen!

Hoe kan ik een tegoedcode gebruiken?

Bij de bestelbevestiging met jouw codes staan ook de instructies hoe je jouw tegoedcodes snel en eenvoudig kan inlossen. Deze informatie staat ook op de productpagina van het product dat je besteld hebt.

Wat moet ik doen wanneer ik mijn gegevens verkeerd heb ingevuld?

Mocht je een verkeerd e-mailadres ingevuld hebben en daardoor de bevestiging niet ontvangen hebben, noteer dan jouw bestellingnummer en neem contact met ons op

Wat moet ik doen wanneer ik een tegoedcode gekocht en ontvangen heb, maar deze toch wens te retourneren? 

Je hebt wettelijk gezien 14 dagen de tijd om je aangekochte product te retourneren. Dit onder voorwaarde dat de tegoedcode niet gebruikt dan wel verzilverd is. Indien de tegoedcode gebruikt dan wel verzilverd is, dan is restitutie van het aankoopbedrag niet langer mogelijk. Indien je in aanmerking komt voor restitutie, dan zullen wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen retourneren. Als je een product met credits hebt gekocht dan krijg je het bedrag in credits op jouw account teruggestort. 

Let op: het herroepingsrecht geldt niet voor tegoedkaarten en/of artikelen met digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd.

Waarom wordt mijn bestelling gecontroleerd?

Als je bestelling gecontroleerd wordt, dan hebben wij niet voldoende kunnen bevestigen dat het om een legitieme bestelling gaat. Ter fraudepreventie zullen wij nader onderzoek doen. Bij een legitieme bestelling ontvang je zo snel mogelijk je bestelde product. Het kan zijn dat wij je dan om aanvullende informatie vragen. In het geval van een frauduleuze transactie annuleren wij de bestelling en melden we dit bij de daarvoor bedoelde instanties.

Wat moet ik doen als mijn tegoedcode niet werkt?

Vervelend dat jouw code niet werkt. Wij helpen je graag verder! Neem contact met ons op en we doen ons best om jou te helpen. Let er wel op dat de codes op de The Topup Store, afhankelijk van het platform, voor het grootste deel enkel op Nederlandse accounts te gebruiken zijn.

Ik heb een andere vraag, waar kan ik die stellen?

Als onze FAQ jouw vraag niet heeft kunnen beantwoorden, dan kun je ons altijd een bericht sturen. Gebruik daarvoor ons contactformulier. We proberen dan binnen 1-2 werkdagen contact met je op te nemen.

Kortingsprogramma

Wat houdt het Kortingsprogramma in?

Met het gratis kortingsprogramma van The Topup Store haal je meer uit de aankoop van jouw favoriete cadeaukaarten. Zo spaar je voor gratis cadeaukaarten, doe je mee aan exclusieve acties voor deelnemers van het kortingsprogramma en krijg je meer voordelen naarmate je meer uitgeeft. Meer informatie over het kortingsprogramma vind je op deze pagina

Heb ik een account nodig om aan het kortingsprogramma deel te nemen?

Ja, om deel te nemen aan het kortingsprogramma heb je een account nodig. Zo kunnen wij zien welke aankopen je hebt gedaan en jou daar punten voor toekennen. Zorg ook dat je met dit account ingelogd bent wanneer je een aankoop doet, zodat je hier credits voor krijgt.

Waarom zou ik aan het kortingsprogramma deelnemen?

Door deel te nemen aan het kortingsprogramma spaar je gratis voor vele extra’s, zoals gratis cadeaukaarten, vouchers en unieke giveaways. Zo kun je dus eenvoudig cadeaukaarten kopen én gratis profiteren van vele extra’s.

Is het verplicht om aan het kortingsprogramma deel te nemen wanneer ik een product wil kopen?

Nee, het is niet verplicht om aan het kortingsprogramma deel te nemen indien je een product wilt kopen.

Wat kan ik met mijn behaalde credits doen?

Jouw behaalde credits kan je uitgeven voor vouchers die je kunt inwisselen op onze website. Voor meer informatie over het aantal benodigde credits en hoe je ze kunt inwisselen, klik hier.

Hoe behaal ik een hogere status?

Met elke order die je plaatst spaar je statuspunten. Als je binnen een jaar genoeg statuspunten voor een hoger status behaalt, dan kan je daarna een jaar lang genieten van alle voordelen van die status. Op het moment dat je dit status behaalt, wordt jouw statuspuntensaldo gereset. Als je binnen dit jaar onvoldoende punten haalt om het status te behouden, dan ga je het jaar erna een niveau omlaag. Spaar je voldoende punten om het status te behouden, maar niet om een hoger status te bereiken? Dan blijf je een jaar langer hetzelfde status. Op het moment dat je genoeg punten behaalt om een hoger status te bereiken, gaat jouw status vanaf die dag een jaar in en wordt jouw statuspuntensaldo gereset.

Hieronder een een rekenvoorbeeld:
Je doet op 1 januari 2020 een aankoop en spaart daarmee 100 statuspunten. Je bent direct zilver en kunt vanaf dat moment tot en met 31 december genieten van alle voordelen die dit status met zich meebrengt. Je doet op 1 juli een aankoop waarmee je 500 statuspunten spaart, waardoor je direct goud bereikt. Je kunt dan tot en met 30 juni 2021 genieten van alle voordelen van het gouden status. Mocht je in dit jaar geen verdere aankopen gedaan hebben, dan heb je vanaf 1 juli 2021 het zilveren status wat tot en met 30 juni 2022 geldig is.

Meer informatie over het kortingsprogramma en de statussen vind je op deze pagina.

Zijn mijn credits en status ook geldig voor andere website van The Topup Store?

Ja, jouw credits en status zijn ook geldig op andere websites van The Topup Store. Het enige wat je hoeft te doen is in te loggen met hetzelfde account en je kunt direct van al jouw extra voordelen gebruik maken!

PlayStation Store

Hoe gebruik ik mijn PlayStation Store code?

De PlayStation Store codes los je in door de stappen in de bevestigingsmail of op de productpagina te volgen. Per product staat er aangegeven hoe je deze stapsgewijs inlost.

Ik heb een verkeerd type kaart gekocht. Wat nu? 

Dat is vervelend ... maar geen ramp! Mocht je een PlayStation Store code hebben gekocht, dan kan je hiermee alsnog een PlayStation Plus of PlayStation Now abonnement mee halen. Dit doe je door de PlayStation Store code in te lossen in de PlayStation Store en daar jouw abonnement naar keuze te kopen. 

Mocht je per ongeluk een PlayStation Plus of een PlayStation Now abonnement gekocht hebben, terwijl je een PlayStation Store code wilde hebben dan kun je hier contact met ons opnemen voor een restitutie. Zorg dat je jouw bestelnummer en gewenst product vermeldt. Het is in dit geval wel belangrijk dat dit conform onze algemene voorwaarden gebeurt. Dit houdt onder andere in dat het product nog niet ingewisseld mag zijn en dat de aankoopdatum niet verder dan 14 dagen in het verleden mag liggen. 

Ik heb een PlayStation Store card voor het verkeerde land gekocht. Wat nu?

PlayStation Store producten zijn landsgebonden en daardoor niet te gebruiken op accounts die op een ander land staan ingesteld. Mocht je dit product wensen te retourneren of om te ruilen, dan kun je hier contact met ons opnemen voor een restitutie. Zorg dat je jouw bestelnummer en gewenst product vermeldt. Het is in dit geval wel belangrijk dat dit conform onze algemene voorwaarden gebeurt. Dit houdt onder andere in dat het product nog niet ingewisseld mag zijn en dat de aankoopdatum niet verder dan 14 dagen in het verleden mag liggen. 

Microsoft Xbox

Hoe gebruik ik mijn Xbox Gift Card?

De Xbox Gift Card los je in door de stappen in de bevestigingsmail of op de productpagina te volgen. Per product staat er aangegeven hoe je deze stapsgewijs inlost.

Ik heb een verkeerd type kaart gekocht. Wat nu? 

Dat is vervelend ... maar geen ramp! Mocht je een Xbox Gift Card hebben gekocht, dan kan je hiermee alsnog een van de Xbox abonnementen mee halen. Dit doe je door de Xbox Gift Card in te lossen in de Microsoft Store en daar jouw abonnement naar keuze te kopen. 

Mocht je per ongeluk een Xbox abonnement gekocht hebben, terwijl je een Xbox Gift Card wilde hebben dan kun je hier contact met ons opnemen voor een restitutie. Zorg dat je jouw bestelnummer en gewenst product vermeldt. Het is in dit geval wel belangrijk dat dit conform onze algemene voorwaarden gebeurt. Dit houdt onder andere in dat het product nog niet ingewisseld mag zijn en dat de aankoopdatum niet verder dan 14 dagen in het verleden mag liggen. 

Nintendo eShop en Switch Online

Hoe gebruik ik mijn Nintendo eShop code?

De Nintendo eShop code los je in door de stappen in de bevestigingsmail of op de productpagina te volgen. Per product staat er aangegeven hoe je deze stapsgewijs inlost.

Ik heb een verkeerd type kaart gekocht. Wat nu? 

Dat is vervelend ... maar geen ramp! Mocht je een Nintendo eShop code hebben gekocht, dan kan je hiermee alsnog een van de Nintendo abonnementen mee halen. Dit doe je door de Nintendo eShop code in te lossen in de Nintendo Store en daar jouw abonnement naar keuze te kopen. 

Mocht je per ongeluk een Nintendo abonnement gekocht hebben, terwijl je een Nintendo eShop code wilde hebben, dan kun je hier contact met ons opnemen voor een restitutie. Zorg dat je jouw bestelnummer en gewenst product vermeldt. Het is in dit geval wel belangrijk dat dit conform onze algemene voorwaarden gebeurt. Dit houdt onder andere in dat het product nog niet ingewisseld mag zijn en dat de aankoopdatum niet verder dan 14 dagen in het verleden mag liggen. 

www.thetopupstore.nl

KvK nr.: 82811199

BTW nr.: NL862612482B01

Kattegat 50

9723 JP Groningen

(geen bezoekadres)

Snelmenu
Volg jij ons al?
Klantenservice
Meld je aan voor de Nieuwsbrief!

Ontvang je 5% kortingscode! Uitschrijven kan op elk moment.